det e såå skönt när man vet att man kan hjälpa folk

senaste veckan har jag fått skicka lite healing på distans till några st ... jag får till mig vart de behöver ny energi o fokuserar på just de ställena... o jag vet ju att det hjälper en stund efter att de har fått det o jag känner att det e just healingen jag vill hålla på med o likadant med länkningen till andevärlden .. jag får till mig det ofta ofta att det e just de sakerna men sen även att jag ska spå i tarot men det har jag ju inte hållt på med såå mycket men nu har jag fått ett par *försökskaniner* att testa på *S* ... Det som jag tycker e svårt e ju att marknadsföra mig själv men jag måste ju lära mig nångång att be om hjälp ... nu ska jag göra en hemsida .... love and light ...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vet du; när jag läser det här inlägget (och ett tidigare under Andevärlden) så undrar jag; Kan du möjligtvis på något sätt spåra eller förstå vad det är som hemsöker mig och dottern? Eller har du någon idé om vem vi kan vända oss till för att få slut på eländet med rivmärken?

Kram,

Eva

2009-11-05 @ 11:25:32
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag skulle vilja ha kort nr 4 tack :)

2009-11-05 @ 13:28:54
URL: http://sockertoppens.blogg.se/
Postat av: gubben

hej älskling

du är såååååå duktig på det du gör

älskar dig

kram kram

2009-11-05 @ 22:38:27
Postat av: angelica

nu blir ja lite nyfiken.. kanske kan du hjälpa mig?? vi kanske kan talas vid via mail!?

mvh angelica

2009-11-12 @ 18:25:41
URL: http://mittlivochjagmm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0