tänk vad lite som behövs

för att man ska bli riktigt glad ... Idag fick jag min nya tarotlek o katrin skoglunds änglakort. Nu ska jag bara rena korten sen kan jag börja spå igen ... Igår när jag gick igenom en kasse med saker så hittade jag även min gamla tarotlek.. så jag satt o la keltiska korset på mig själv i en fråga om kärlek o det var riktigt roligt för jag fick till mig precis det jag behövde höra just då när det gäller honom *S* ... ha en toppendag där ute o f.rom i morrn så börjar jag med sittningar (om jag mår bättre vill säga har vart sjuk i några dagar nu) så hör av er om ni vill ha en tarotsittning

Kommentarer
Postat av: gubben

du är så duktig på de du håller på med my love



love you with hole my heart



kram kram kram o en lång kyss

2009-11-23 @ 22:57:55
Postat av: jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-11-24 @ 09:39:54
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0