sååååå lycklig

Idag känns allt sååå bra ... jag har fått alla möbler på plats i vardagsrummet efter att ha slipat parketten i helgen. Det ser ut att lösa sig på jobbfronten inom kort o jag har träffat på den STORA kärleken... Allt känns toppen o nu vet jag vad det finns att jobba för *L* Nu e det dax att fixa ihop tvätten o gå iväg till tvättstugan o sen hem o putsa fönster *S* Var ju bara tvungen att skriva lite om min lycka fast samtidigt olycka för kärleken bor på andra sidan landet o jag vet inte när var eller hur vi kommer att träffas men jag hoppas att det blir snart ... Jag har min tro o den kommer hjälpa mig på bästa sätt ... Kanske att jag måste lära mig att ha liiite tålamod *S* Ha en underbar dag alla där ute ... love and light

Kommentarer
Postat av: Helén

Jisses, distansförhållande du oxå?

Ujuj - inte lätt men det går om man bara vill! :D

Tror på er - o all min lycka till er!

Kram

2009-10-27 @ 14:11:24
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0