började dagen som vanligt

med att tjöta med marita i telefon ... alltid lika trevligt *S*... hon e absolut min bästa väninna ... det e över 10 år sen vi började umgås så man kan ju säga att vi känner varandra väääääldigt väl...
Lite kul egentligen att vi hittade varandra så med tanke på att vi har samma pappa till våra barn så vi brukar skoja om att det inte e deras barn utan hennes o mina då det faktiskt e vi 2 som uppfostrat de *S* de kallar mig för extramamma o har gjort i alla år ...

Konstigt att det vissa dagar inte händer nåt alls här hemma ... jag fastnar lite i datavärlden just idag har det vart i newage debatterna inne på passagen ... alltid lika intressant att se vad folk skriver där inne ...
men nu e det dax att göra lite nytta här hemma innan det e tid att hämta kidsen på skola o dagis
skriver mer sen kanske
i ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: Marita

Skönt att höra det med att jag är din bästa vännina... håller ju med om det när det gäller dig. Helt otroligt att 10 långa år har gått.

2009-09-17 @ 15:07:55
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/
Postat av: E.K

hehe, Ni två kommer nog alltid att hålla ihop...

2009-09-17 @ 21:46:59
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0