det blev ingen sittning

för grannen idag för hon var tvungen att köra nån kompis till vårdcentralen 1130 så det fanns inte mycket tid till nåt men vi drack lite kaffe o satt o tjötade en stund o hon kollade i min katalog o hittade mycket som hon ville ha o det e ju inte konstigt för de har hur mycket som helst i p.l ( så nu har jag inte skrivit vad de heter ) e det nån som e intresserad av att veta det så fråga  bara *S*
I eftermiddag ska Tiss komma det ska bli görkul eftersom vi inte har träffats på sjukt länge *S* o grannen skulle höra av sig i eftermiddag för att kanske få till en sittning ikväll när kidsen har lagt sig eller så får det bli en annan dag .
i morrn ska jag ju åka till emelie o ha en sittning för henne o nån dag nu i veckan ska barnen o jag åka upp till E.K o gratta Alicia eftersom vi inte har vart där än så nu e det mycket på G *s*
skriver mer senare kanske .... i ljus o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0