en intensiv helg

igår kväll kom marita o de ... det var supernajs verkligen ... givetvis ville hon ha lite healing av mig o det fick hon ju o då hände verkligen nåt skumt ... när hon har fått healing av mig tidigare så har hon inte känt av nåt just när hon får det(bara efteråt) men det gjorde hon med besked igår o det var en skum känsla för mig oxå för det var precis som att jag blev elektrisk i hela mina händer, innan när jag har healat så har det bara kommit värme ... jag fick svaret idag när jag träffade på min andliga ledare det e för att jag har fått mer energier ..de vill att jag ska jobba på... idag har marita ,fredrik o jag vart på mässan här i stan det var riktigt kul ... vi var på storseans men fick inga budskap o sen gjorde vi ett aurafoto med tolkning o det var klockrent ... stämde verkligen in ...min aura e gul, gul ,gul *s* o så grön oxå mycket av de 2 färgerna har jag ... nu måste jag få kidsen i säng här ... i morrn kommer dagens kort igen för nu har jag inget besök här längre så då kan jag sitta vid datorn en stund till morronkaffet ... i ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: SaRa

Tack för dagens kort!! :))

2009-09-26 @ 22:39:28
URL: http://andrasidanlandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0