kanske dax

att göra en riktig presentation av mig själv för er som inte känner mig .
Jag heter carro o är 39 år o kommer från borås , har bott här i nästan hela mitt liv .
Är en ensamstående 3barnsmamma o har vart själv med de i 3 år så det e väldigt jobbigt ibland då ett av mina barn fick diagnosen lindrig utvecklingsstörning för 4,5 år sen o just nu så utreds ett barn till för samma sak o jag är 99 % säker på att det kommer att bli en diagnos där oxå ...
Barnens pappa träffar knappt barnen alls o han gav mig ensam vårdnad om de då vi skildes o just nu ser jag bara positivt på det då han inte har nåt att säga till om när det gäller barnen ...
barnen är 5 ,8 o 10 år o det e härliga åldrar nu e man ju inte lika bunden längre som man var när de var mindre ...
Det andliga är mitt absolut största intresse , började för ett år sen ca även om jag mer eller mindre alltid har tyckt att det e kul så tog det iallafall fart på allvar då o jag började en kurs i medial utveckling o sen har det bara rullat på .
jag är en länk till andevärlden o får alltid till mig budskap när det behövs o sen så healar jag ..
just nu så tränar jag på distans healing så känner du att du behöver lite healing så hojta till så kan du få vara min försökskanin *S*
Det var lite om mig ... vill du veta nåt ner så bara fråga
I ljus o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0