liiite avundsjuk

på Marita e jag allt just nu ... de har besök hemma av 3 medium som ska känna in vad de har där hemma ... hon ringde mig innan o berättade lite grann vad som hade kommit fram där o en sak stämde ju än så länge med det som jag har fått till mig hemma hos de ... ska bli kul att prata med henne när hon ringer sen igen o höra vad som kommit fram för detta med andevärlden e ju otroligt faschinerande ...
Här hemma känns allt lugnt just nu det e bara i tjejernas rum som det möjligtvis kan va nåt kvar för de vill inte sova där inne längre o där har vart naturväsen innan o de får man inte bort ...
Folk som sover över här hemma tycker att det e vääääldigt obehagligt att sova just i deras rum ...o jag känner bara en trygghet här hemma när jag vet vilka som e här  för jag har ju en direktkommunikation med de ...
I ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: F

sv; fortsätt läs då :)

2009-09-19 @ 17:29:43
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: jo, man blir ju lite irriterad..

Ha en bra kväll du med :)

2009-09-19 @ 17:55:28
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0