nu var det ett tag sen

som jag skrev nåt  här inne men det e för att jag bloggar på fler ställen ... men får väl skärpa mig lite ... finns inte så mycket tid över bara för att sitta här o skriva ... det e ju så när man har 3 barn att ta hand om själv de går i första hand i alla lägen men ibland måste man ju bara få lite tid för sig själv oxå ...
En väninna ringde i morse o frågade om jag ska med på öppet hus på mandala idag men jag har ingen barnvakt o vill inte ta med mig barnen dit  riktigt än även om de e mediala alla 3 så tycker jag att de e liite för små  för att utveckla sig än inom det andliga .
Det räcker gott o väl med det de ser o upplever hemma då vi har mycket med andevärlden här ...
Men nu har jag inte tid att sitta o skriva mer här ska snart iväg till en vän som vill ha lite healing o på måndag ska jag till en granne som vill ha healing o bli spådd  så det ska bli lite spännande för healingen vet jag ju att jag kan men spått har jag inte gjort så mycket men jag får lita på att mina guider hjälper mig ....
ha det gött alla spm läser detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0