satt o lyssnade på min sista sittning

som jag har på band ... det e nästan en månad sen jag var på den o min farfar kom bara för att han ville sparka igång mig igen ... har inte haft såå mycket tid över för andevärlden de senaste månaderna o de ( min mormor o farfar)tycker att det e väldigt tråkigt o de vill ju bara att jag ska jobba med det o det vill ju jag oxå men behöver liite mer tid på mig att bli duktig på det jag gör dvs länka till andevärlden o healingen .. men sen har jag ju även fått till mig andra saker som jag ska göra  typ.. tarot , djurkommunikation så det e väl bara att hitta nån att träna sig på..
Tidigare idag pratade jag med marita i telefon o hon frågade om jag ska följa med till England i april nästa år o det e klart jag ska ... kan ju inte missa att träffa steven o stella upton igen o gå en kurs för de *S* kostar bara 5000 kr  för en vecka ... måste börja spara pengar nu ...
nähä nu e det dax att fixa i ordning kidsen för sängen
forts följer ....*S*
I ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: Helén

Men åh- ditt kraftdjur kan du finna själv - jag kan hjälpa dig om du vill! Solögas bok är djurens språk - o det är ingen bok man läser utan mer... Ska förklara...



Jag kan tex stå o prata med en vän o jag ser en fladdermus komma förbi i mitt sinne eller vilket djur som helst. Då tänker jag på vad jag pratde om eller finner känslan om vad just fladdemusen står för! Då slår jag upp det i hennes bok! =)

2009-09-20 @ 20:30:59
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0