sjuk dotter *suck*

jag var borta hos syrran o tänkte dricka lite kaffe ... hade knappt hunnit dit när min telefon ringer o jag hör Felicias lärare i andra änden som säger att hon inte mår riktigt bra ... hon har ont i huvet o magen så det var ju bara för mig att gå till skolan o hämta henne ... nu ska jag dricka lite kaffe i min ensamhet *S* vill ju inte gärna gå bort till syrran igen då jag inte vet vad det e med F ... hon har bäddat ner sig i sängen nu o ska kolla på film ... I ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej. Vad trevligt att du ville titta in :-) Hoppas din lilla tjej kryar på sig snart. Det är hopplöst med alla infektioner nu vid denna tiden på året. Slår aldrig fel. Önskar dig en fortsatt trevlig tisdag.

2009-09-22 @ 11:58:57
URL: http://charlottelindqvist.webblogg.se/
Postat av: caroline♥

hoppas hon blir frisk snart!:)

2009-09-22 @ 16:21:41
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0