trött trött trött

har knappt sovit nåt inatt så jag känner att jag hade behövt lägga mig o vila en stund men det går ju inte *S* kan inte koppla av när jag vet vad jag har att göra ...

Fick avboka grannens sittning så hon kommer hit kl 11 i morrn istället då e jag nog inte lika trött iallafall  förhoppningsvis så får jag sova inatt .

nu ska jag hem till min syster o fixa lite saker innan det e dax att gå på utvecklingssamtal  på dagis för sonen sen i eftermiddag blir det till att åka ner till knalleland för att köpa skor åt tjejerna  *suckar*
känner ju inte nåt för det men det måste göras ...
ha det göttans alla som läser detta 
o du .. MARITA  sitt inte där o smygläs skriv nåt istället *asg*

Kommentarer
Postat av: Marita

Hmmf... kände mig lite manad att gå in o skriva HEJ .

Hehe, fördjävligt att man inte får smyga runt här. Ha en super dag.

2009-09-14 @ 12:09:55
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0