vilken helg detta kommer bli

i morgon kväll kommer marita o hela familjen hit o ska sova över o på lördag e det livstilsmässan på grand som gäller ... ojojoj vad kul det ska bli finns ju massa att se o lyssna på där... vill ju absolut gå på storseans med kicki johansson o kanske även köpa nån ny mediationsskiva även om jag har en hel del redan ... Ska kanske oxå se till att få en auramålning det hade vart kul .. Nu e det ju bara att hoppas på att alla barnen håller sig friska ... Alex (barnens storebror ) o hans tjej Lina ska kolla mina barn medans marita ,fredrik , ev amanda o jag åker på mässan för jag vill inte ha med mig de dit ner ... de ska inte behöva uppleva mer andligt än det de gör här hemma. Så länge jag kan hålla de borta så kommer jag göra det för de e ju ändå såå små än o har all tid att utforska den delen när de blir lite större om de väljer det själva ... i ljus o kärlek

Kommentarer
Postat av: Wille

Sv: Detsamma! :) Luften är så hög och härlig och solen skiner utanför fönstret. Underbart...



Önskar dig all lycka och håller tummarna för att det går bra att sluta röka. Igår firade jag sju veckor som rökfri!



Kram



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

2009-09-24 @ 11:13:37
URL: http://willesvarld.blogg.se/
Postat av: Helén

Distanshealing? Wow - kan du det?

Hur fungerar det? Skulle ju vara underbart... Behöver verkligen det tror jag som det är nu!



Kram

2009-09-24 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0