det kanske e dax att gå vidare

o lägga allt gammalt bakom sig istället för att göra om samma misstag flera gånger ...
Satt o pratade med en vän som mår ganska dåligt över att vännerna inte hör av sig när man behöver de o såna *vänner* kan man ju klara sig utan .
när man pratar om sånt så börjar man ju fundera lite över sitt eget liv o jag vet ju vilka mina riktiga vänner är o de e inte såå många men jag vet att jag kan lita på de i alla lägen.
Sen har man ju *nätkompisar* som man aldrig har träffat men snackat om att göra det o där har jag några väldigt  bra vänner o vi har snackat om att träffas men det har inte blivit av än o just nu känns det som att det inte kommer att bli det heller från min sida..
Ähh detta blev ett ganska *flummigt* inlägg men just nu e det nog lite så jag känner mig *S* kl e ju i alla fall över 2230 o jag väntar på att en vän ska ringa vi har inte pratat i telefon på flera månader o så ringde han mig ikväll o skulle ringa om en stund igen o det var såå roligt att höra hans röst igen ...
jaja .. ha en toppenkväll /natt / helg alla där ute ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0