husrensning

e ju spännande att göra för det mesta... men inte just nu fast jag känner att jag borde .
hos en nära anhörig händer det massa saker  ,hennes katt reagerar o bara sitter o stirrar ner i trappan i 45 min.
Nåt e det ju som e där nere men hon vet inte vad ... när jag satt o mediterade tidigare idag så fick jag bara känslan av att det e samma man som har varit där tidigare men som ett känt medium var där o tog bort .
Är det han igen så fixar jag inte att ta bort det själv så nu har jag fixat så 2 medium åker dit ut i början på nästa vecka o känner in det ....
Tanken på att det kan vara samme man igen e väldigt skrämmande då det var en pedofil som härjade i det området där hon bor .
skriver mer senare eller i morrn ...
love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0