livet gör inte alltid som man tänker/vill

ni som följde min blogg här förra veckan vet ju att marita o co skulle komma hit o vi skulle ut på krogen
men marita blev ju sjuk så det blev ju inget med det o tur var ju det för i lördags åkte jag på halsfluss o har vart sängliggande lörd-tisd så mamma är här o har hjälpt mig med barnen...tack mamma..

nu i helgen som kommer skulle jag ju på healingkurs men det blir inget med det heller för det var för få anmälda trist men så e det.... då får jag ju den helgen med kidsen istället o kan mysa med de o ta igen den tiden som jag var sjuk o inte kunde vara med dem ...

love and light

Kommentarer
Postat av: Jess

Oj då. ja sånt händer ju ibland... jag tror jag har fått en öronpropp =( inge kul alls.

Hoppas att du blir bra snart.

j

2010-02-11 @ 13:11:51
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Lesly

Hej! vad roligt att jag fick lite svar från dig. Ja pendel är ett av dem metoderna jag utövat mest. Jag vill köpa en ny kanske blir det en bergskristall! Dem är ganska neutrala och fungerar till det mesta. Cosmic tarot har jag en kompis som har, den verkar bra. Själv har jag Alaister crowleys Thoth tarot. Vackra bilder och bra förklarat i boken :)



Hade så bra, så hoppas jag att vi kan utbyta fler kunskaper och erfarenheter. Höres!

2010-02-16 @ 21:27:55
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0