nästa vecka

ska jag börja jobba igen *ler stort*...
jag har vart hemma med mina barn sen hösten 06 för att jag har tyckt att de behöver mig bättre hemma än en arbetsplats .... de har varit med om mycket traumatiska upplevelser under de åren som jag inte önskar mina värsta fiender ens ... men nu känner jag att de är så starka alla 3 så att jag kan börja tänka på jobb o så istället ...
På måndag kl 10 ska jag träffa en chef inom hemtjänsten o sen e det bara att köra igång o det känns sååå skönt att komma ut o träffa folk igen för det blir ju inte på samma sätt när man har barnen runt omkring sig jämt ...
Det bästa av allt är att det e inom hemtjänsten på det området som jag bor så det blir ingen restid eller nåt ...
Jag kommer må bättre av detta o så även barnen eftersom de kommer få en gladare mamma ...
75% ska jag jobba o det e alldeles lagom då har man ändå mycket tid med barnen o allt annat som ska göras
just nu mår jag såååå bra ...

love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0