tur att det finns ärliga människor

idag var mamma , 2 av mina barn o jag nere i knalleland o shoppade lite o så ringer min telefon o i andra änden hör jag en röst presentera  sig (jag hör inte hans namn ) o säga att han e från borås lokaltrafik. han frågar mig om jag har tappat en mobil o jag bara kände på mig att jag hade gjort det  för det kändes som att den fattades (tur att jag har 2 ) så jag sa att det stämmer o han berättade att en tjej hade hittat den vid ändhållplatsen o lämnat den till honom ..
Han hade hittat mitt andra  nr i den  så han träffade mig i knalleland efter jobbet fast han inte hade tid egentligen så jag fic tebax min telefon.
DET  tyckte jag var såå gulligt ...

love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0