två dagar kvar

tills barnen kommer hem igen ... nu börjar det bli tomt här hemma utan de fast samtidigt så vet jag ju att de har det bra o att vi behöver vara ifrån varandra lite ...
Får väl köra ett race här med *snabeldraken* lite senare ...
Egentligen skulle jag ha gått ut idag men känner inte alls för det just nu iallafall men får väl se vad som händer senare ...
Idag ska jag köra  TLT  iallafall ... det e såå skönt, får se vad det blir för liv idag alltid lika spännande att upptäcka för samtidigt så märker man andra sidor av sig själv ...
skriver mer senare kanske
love and light

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för dina varma ord hos mig!

En så mysig blogg du har, här ska jag fortsätta läsa!



Kram

2010-02-19 @ 17:00:59
URL: http://viljanattleva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0