weeeeiiiiiii såååå glad idag

sista dagen på pencillinkuren o nu mår jag bra ...
var o kollade jobb idag ska prata med chefen i början på nästa vecka o sen börjar jag jobba igen
såå skönt ...
Det känns som att allt e på väg att vända igen till det positiva ...
livet leker just nu o jag mår sååå bra
det e nästan så att jag måste släppa taget om det som varit o vissa personer i mitt liv men frågan e hur jag ska släppa taget om någon som ändå betytt så mycket för mig de senaste åre.
Nån som har nåt bra förslag så tas det tacksamt emot ...
love and light

Kommentarer
Postat av: Alexah

Heej.. ! Såg din blogg idag på FB, har inte vetat att du bloggar :) Har varit här inne nu & kollat lite, jätte bra blogg du har.. :))) Skönt att du har börjat bli bättre från halsflusen nu iaf.Hade ingen aning om att du höll på med lite andliga saker, är ju jätte intressant.Många kramar.. <3

2010-02-18 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0