gårdagen

var hur bra som helst ... jag hade bestämt att jag skulle ner till tarotkatten o köpa lite rökelse.
Pratade med mamma i telefon o hon sa att jag ska passa på att handla lite nya kläder till mig själv samtidigt när jag ändå e nere i knalleland ...
Som vanligt så gjorde andevärlden sig påmind då det bara plötsligt dök upp en tanke i huvet på mig att jag ska gå till cassels (jag visste inte ens att det fanns kvar) o handla ...
Jaja tänkte jag ... jag får väl lyssna på de så jag åkte först ner till tarotkatten o köpte rökelse o en olja som tar bort negativitet o sen åkte jag ner till cassels o hittade 6 toppar , tunikor ..
sen åkte jag hem glad o nöjd ... TACK andevärlden *L*

Kommentarer
Postat av: Helén

Ja du lilla vännen, våra kära vänner i andevärlden vill oss bara så väl, men vad tusan gör man när man inte förstår? De ger mig sifferkod i huvudet på natten, det ringer här hemma i hemtfn fast jag redan sitter i tfn, o när jag ska kolla vad det är för avsändranummer är - så är inte ens jacket eller strömmen inkopplad på denna handenhet! snopen Går in till grabben o kollar o avsändarnummret är no 5 (detta har hänt flera ggr tidigare) men nu fattar jag att det är nått annat eftersom sladden inte ens var i! Lampor tänds på natten, datorn slås på mitt i natten o jag ser ******* lösenordet knappras in så man kommer in på skrivbordet.... Jag blir galen tror jag! Hahaha...

Vet du vad no 5 står för? Ser bara i mina kort att i stora arkanan är det ju Ö-prästen men det känns fel i magen.

Kram kram

2010-02-02 @ 11:07:05
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0