idag

skulle det varit den stora dagen men det blir ju som alla vet inte som man har tänkt sig alltid ...
Han kom aldrig men det visste jag ju långt innan jul att han inte skulle göra(kände på mig det redan då men han sa det i början av jan) så jag har ju ändå hunnit gå vidare ett bra tag redan men jag hoppades ju ändå in i det längsta men men det finns fler karlar på jorden ... varför hänga upp sig på en när det aldrig kommer bli nåt där ändå .... klart känslorna finns kvar för honom men jag har ju samtidigt insett att det kanske faktiskt e dax att gå vidare ....
Den dagen det e dax att man ska träffa nån så gör man det oavsett om man vill eller inte o jag har fått till mig att jag ska träffa nån på en healingkurs o en sån ska jag gå i mitten av februari det ska bli sååå kul ...
ha en toppenkväll där ute
LOVE AND LIGHT ....

Kommentarer
Postat av: Helén

Åh vad klok du är i ditt tänkande. Så ser jag det oxå som - en dag är han där o då vet man gumman! Jag har verkligen mött HAN nu o det finns ingen känsla i denna värld som man kan beskriva med ord hur den känns... Det bara är lixom! :D

Skulle kanske behöva maila dig om en sak - en snabb fråga - skulle det gå tro?



Ang din nästa så kan jag se honom som en som "du" skrattar

Det kan nog stämma bra att ni möts vis ett sånt tillfälle. Kan säga att den jag ser påminner lite om dig till utseendet faktiskt! :)

Han har lite längre hår, ganska lång o normal i kroppsbyggnaden. Lugn o sansad o lyhörd - det är nått med hans ögon/blick - du VEt vad jag menar när du ser honom! :)



KRAM

2010-01-25 @ 20:35:50
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0