nedräkning

idag e det bara 3 veckor kvar tills darlingen kommer (hoppas jag iallafall)....
Jag vet ju inte än om han får semester men man kan ju hoppas ...
Får han inte det så e det väl inte meningen att vi ska träffas heller .
Det som sker det sker.
Kanske håller på att förbereda mig lite mentalt på att det e det som kan hända men jag vet ju att jag blir görbesviken om det skulle hända nåt så att han inte kommer ...
Annars har det inte hänt mycket i mitt liv just nu *S* det e ganska trist men det vänder snart ...
Helgen som kommer ska barnen iväg så jag kommer vara barnledig men heeela helgen kommer gå till att fixa här hemma så det e klart till min födelsedag ...
Hua , jag börjar känna mig gammal *asg* blir ju 40 men ska bara ha kalas för de närmsta ...
nähä nu ska jag göra lite nytta här så kidsen o jag kan gå ut i pulkabacken sen


love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0