TLT

är nåt som verkligen faschinerar mig ...
nu äntligen har jag kunnat genomföra det utan att somna idag o det var riktigt häftigt att komma tebax till ett tidigare liv igen .
Detta är ju ändå nåt som jag gjort så många gånger tidigare .
idag kom jag tebax till ett liv på 1800-talet.
jag miste min mamma som 8 åring o gifte mig som 19 åring med en man som jag verkligen älskade o vi fick 2 barn .
Jag dog 63 år gammal 1869 i nån lungsjukdom.

I helgen ska jag gå tebax till ett annat liv o se vad jag får till mig från det som jag kan behöva veta i detta livet

Kommentarer
Postat av: Helén

GUD SÅ HÄFTIGT!!!!!!!

2010-02-02 @ 11:11:29
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0