de flesta som känner mig vet

att jag länkar till andevärlden o ger healing men detta som jag ska berätta nu hände mig inatt o jag vet inte riktigt vad det betyder så ni som kan lite om detta får gärna berätta vad eran första spontana reaktion e ..
jag jobbar inom äldrevården o har jobbat helg nu  o inatt när jag låg o skulle sova så fick jag bara till mig ett namn o såg en kvinna sittandes i en fåtölj i ett rum.
när jag kom till jobbet i morse var jag ju tvungen att fråga mina arbetskompisar om detta var någon vi hade i nån av grupperna o det var det ju givetvis sa de 2 som brukar gå i larmet ... o det e de som brukar träffa henne o det hade jag inte en aning om .
senare på dagen så föll det sig så att jag satt i bilen med en  kollega när hon larmade så jag åkte ju med henne ner dit o när vi kom in i hennes rum så kändes det så välbekant med fåtöljen o allt men inte med kvinnan för hon var kraftigare i min syn ...
när min kollega frågade henne hur det e så svarade hon bara ...
- jag känner att jag e döende

efter det har jag inte hört nåt mer o jag vet inte heller varför jag fick den synen i natt


loven and understanding

Kommentarer
Postat av: Bell

Hej!

Vilken fantastisk blogg du har! Jag har precis hittat hit, och kunde inte sluta läsa. Är själv jätteintresserad av det andliga vilket jag håller på att lära mig att kommunicera med andra sidan, samt att min mamma också är healer och länk till andra sidan.



Du undrade vad man fick för spontan känsla om det du beskrev i inlägget, och min spontana tanke var att du kanske har någon koppling till kvinnan, kanske i ett tidigare liv. Eller kan det vara att hon behöver hjälp att komma till andra sidan när det taskiga väl händer? (Förlåt om det kan tas på ett negativt sätt)

Oftast har man någon koppling till människor som bara ploppar upp helt oväntat, men det svåra är att hitta denna koppling.



Hoppas att det kanske gav en liten fundering, man vet aldrig!

Tack för en spännande blogg!

/B

2010-07-19 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0