egentligen skulle jag väl inte sitta här

när jag e magsjuk men det börjar bli lite bättre tror jag o jag orkar inte ligga i sängen o bara må dåligt *S*
Det e väl såå typiskt att  man blir sjuk när man e ledig fast å andra sidan så e det väl kanske just därför man blir det . Det ställer ju till det för jobbarkompisarna om man e sjuk när man ska jobba för det finns ju tyvärr inga vikarier att ringa in nu under sommaren ...
jaja nog om det nu kanske jag ändå ska ta o lägga mig en stund känner jag ...
ha det gött alla där ute
love and light

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack så mycket! =D



Alltid skönt o se andra lite mer enlighted och spirituella, känns skönt o tryggt på nå sätt o se fler =D



Kärlek&Peace

/ - D.

2010-07-12 @ 22:41:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0