idag blir det ingen gnällblogg *S*

det har jag fått nog av ...
om 2 timmar börjar allvaret igen .. nu har jag ju vart ledig i några dagar så denna veckan e jag bara ledig en dag o det e på onsdag o då blir det fika med tiss ... det var verkligen längesen vi träffades så det ska bli kul.
Nu har jag inte träffat *darlingen* på några dagar får väl se om vi hinner få till det nån dag i veckan kanske .. det e ju inte säkert eftersom vi båda jobbar *S* men saknaden e enorm stor o som jag skrev i gårdagens inlägg så trodde jag aldrig att jag skulle bli förälskad i nån igen så det e verkligen en härlig känsla samtidigt som det e görjobbigt att vara det för jag vill ju vara där han är jämt *LER STORT*men men det löser sig med tiden ...
nu e det dax att fixa sig inför jobbet o det kommer bli en utmaning ikväll eftersom det e första dagen inne i den gruppen så jag känner inte vårdtagarna men jag vet ju att det kommer att gå bra det oxå...
ha en toppendag alla som läser denna blogg

love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0