idag blir det inget andligt inlägg utan det handlar om känslor istället

woooww jag e förälskad ... det trodde jag inte att jag skulle bli igen ...
Det var en blixt från klar himmel när jag såg honom men  så e jag för feeeeg o blir sååå förbannad på mig själv för det.
Just i detta läget  så kommer allt det gamla från barnens pappas beteende upp till ytan igen .
just det där när man alltid fick höra att man inte duger till nåt eller det e ingen annan än jag som vill ha dig för du e sååå ful o äcklig o allt vad jag var då...
såna saker tar tid att bearbeta o jag hade kommit såå långt tyckte jag själv men insåg idag att jag har nog en bit till att gå innan jag e klar .
men nu e det iallafall dax att släppa taget o gå vidare för det e inte jag som gjort nåt fel utan han o det e jag ju väl medveten om egentligen men får man höra en sak tillräckligt många gånger om sig själv så tror man på det till slut .
Men nu känner jag att det får vara NOG  han ska inte få förstöra mitt liv mer o framför allt inte barnens för det e ju det han gör när han förstör mitt eftersom jag e den de har som bryr sig för han gör det ju inte ....
Detta blev en gnällblogg idag o det var ju inte riktigt meningen får skärpa till mig till nästa inlägg

love and light

Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Så skönt att höra att du har den inställningen Carola. Han var verkligen ingen rolig människa! Får ta en kaffe nån dag tycker jag =) Kram

2010-07-25 @ 18:54:18
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Bort mad alla dåliga energier...inte värt att slösa bort sin värdefulla tid för. Du är kvinna, du är vacker...njuuut av det. Kram Lilitha

2010-11-15 @ 23:30:27
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0