wooow jag e käääär *S*

i en meditationsskiva med jonas assarsson ...
låg o lyssnade på den igår kväll o det var såå skönt o jag bara kände hur jag flöt iväg o tankarna löstes upp mer o mer o jag kände mig som ett med universum precis som det ska vara .
Igår var första gången på länge som jag kände mig hel .
Den sista tiden har allt bara varit kaos i tankarna men i lördags natt när jag såg denna kvinna som jag berättade om i ett annat inlägg så hände nåt som gjorde att min andliga utveckling tog en rasande fart o nu känner jag ett lugn o en harmoni inom mig som jag nog aldrig har känt innan...
kort sagt ... jag känner mig FRI  o nu vet jag vad jag har att göra .
Jag ska fortsätta min andliga utveckling så att jag kan hjälpa fler människor o nu ska jag sätta igång på allvar med tarotkursen för Ylva  så att jag kan hjälpa folk på den fronten oxå ...
love and light


Kommentarer
Postat av: Becca

Så glad för din skulle :P Hoppas vi kan ses snart :P KRAM

2010-07-13 @ 11:59:45
URL: http://mammabecca.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 07:10:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0