Alla har ett val

man kan välja hur man ska må o vad man vill med sitt liv .
tänker man negativa tankar så blir det ju negativt i livet.
Mår man dåligt så kan man ändå välja att tänka positivt för då blir det bättre.
man kan välja vad man vill ha för relation till folk man behöver inga energitjuvar i sitt liv som bara tar o inget ger tebax .
Nu e det dax att tänka om o omvärdera mina relationer så det bara blir positiva människor i vårt liv.
Det känns så skönt att jag kommer till insikt hela tiden o får klarhet efter klarhet till mig.
Jag behöver inte dessa människor i mitt liv o absolut inte relationer som bara drar ner mig till nåt jag inte är egentligen...så nu e det dax att släppa taget om dessa människor ...
ha en toppenkväll alla där ute som läser denna blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0