drömmar kan bli verklighet...

igår innan jag la mig så pratade jag med min guide o bad om svar i drömmen om en viss situation.
jag kommer ju tyvärr inte ihåg själv vad jag drömde så jag fick nog inget svar men så kom sonen upp o berättade att han hade drömt en sak o det var precis det svaret som jag väntade på.
Min guide vet hur dålig jag e på att minnas vad jag drömmer så han gav väl svaret till sonen istället för barn kommer ju ofta ihåg sina drömmar så idag vet jag precis vad jag ska göra .
Nu e det bara att vänta o se när det blir av men ge upp kommer jag inte att göra har jag bestämt mig för nu.
Ha en toppendag alla där ute som läser denna blogg
Love and light..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0