funderingar i kvällen

sitter i min ensamhet o funderar på vad meningen är med att man träffar en del folk, jag menar en del folk kunde man ju lika gärna ha varit utan men det e väl som med allt annat man ska väl lära sig nåt av det eller kanske inte just man själv utan det kan ju lika gärna vara den andra .
just nu funderar jag bara på vad meningen var att vi skulle träffas igen, kanske var det för att du skulle kunna släppa taget o gå vidare nu när du vet att det inte funkar.
Det har ändå gått så många år o känslorna har inte ändrats för nån av oss  men det kanske ändå e dax att släppa taget nu.
Nu ska jag sätta mig med mina funderingar igen ,var bara tvungen att få ner några av de o hoppas att just DU  läser min blogg just idag men jag tror inte att du gör det ....
ha en bra kväll /natt/dag alla goa människor som läser denna blogg ..
Love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0