idag har varit

en bra dag. barnen ,mamma o jag har vart o shoppat o sen har det vart meditation ikväll och det var riktigt skönt för då kom jag fram till ett beslut om hur jag ska göra med en relation iallafall .
Nu e det bara att släppa taget för jag har insett att det kommer inget bra ur den ändå.
Så just nu känner jag mig lättad även om det samtidigt känns lite vemodigt att släppa efter så många år ihop även om det under många år var sporadiskt.
Pratade med en kollega som är medium o hon sa till mig att jag måste ha ett vakande öga på folk i min omgivning då jag berättade att jag fick till mig ett draköga mitt i meditationen så det kommer jag ha nu o jag vet precis vad det handlar om o det känns skönt .
Men nu e det dax att ge sig ut på nya äventyr ja eller inte just nu men i morrn **S**
Nu däremot så e det kanske nästan dax att tänka på att det e en dag i morrn med så nu säger jag godnatt till alla där ute som läser denna blogg ...
Love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0