kollar på 17 again o det får en att börja tänka


tänk om man hade fått leva om en del av sitt liv med de misstagen man har i bagaget idag.
Då hade jag velat leva om mitt liv från det att jag var runt 20års åldern o inte träffat alla de jag faktiskt har gjort men en som jag absolut skulle ha träffat e just DIG o det skulle ha varit vi från början som du ville.
Jag har sån ångest för vad jag gjort mot dig men jag kan tyvärr inte göra det ogjort så nu får det vara som det är .
Det kanske helt enkelt inte var meningen att det skulle vara vi o om det e det så kommer vi träffas en dag igen men nu kan jag inte vänta längre ,jag måste leva mitt liv till fullo som jag e ämnad att göra.
Nu e det nog några stycken som e glada att du e ledig igen efter all denna tid ...
Fast vid närmare eftertanke så hade jag inte velat leva om mitt liv ändå de människorna jag mött i livet o de misstagen jag gjort e ju det som format mig till den jag e idag o just NU  e jag riktigt nöjd med mitt liv.
ha en toppenkväll alla goa där ute ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0