måste rannsaka

hela mitt liv känner jag just nu , vad vill jag med det, vad vill jag ha ut av mina relationer som jag har idag ? frågorna e många men tyvärr e svaren få i daxläget.
jag har alltid trott att allt händer av en orsak o det händer just då när det ska .
Jag funderar mycket på vad jag vill ha ut av en relation o det jag vill ha är inte vad jag har just nu så det kanske är bäst att släppa taget o gå vidare för att det ska bli nåt bättre i nästa...
ibland kanske man bara måste släppa någon fri för att må bättre eller kanske för att den andra ska göra det.
jaja vi får väl se vad som händer framöver ... hoppas att ni alla som läser denna blogg har det skönt iallafall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0