önskar att jag hade alla svaren

men det har jag tyvärr inte.
Just nu vet jag ingenting o du säger inget heller.
Denna ovisshet e hemsk jag vill ju bara ha svar .
När jag mediterade i förrgår kväll fick jag till mig nåt väldigt konstigt som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka o önskar att du hade sagt det jag ville höra men det gjorde du tyvärr inte så därför vet jag inte hur jag ska tolka det heller .
Det var din gamla vän som kom till mig o sa att du behöver mig men varför vet jag inte.
Jag vill inte gå tebax till det gamla livet o tänker inte göra det heller , men allt detta e ju såå typiskt dig så jag vet egentligen inte varför jag lägger ner energi på det men det e väl för att jag verkligen e kär kanske eller så kanske det bara e vanan.
Men nu e det dax att släppa taget så jag hoppas att du får ett underbart liv o träffar nån som e bra för dig för det ska nog inte vara du o jag ...
ha en toppendag alla som läser denna blogg
love and light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0