självförtroende

Har du nångång känt att du inte duger som du är för folk?
tyvärr har många fått mig att känna så genom åren, jag har tyvärr ofta fått höra att jag bara duger till en enda sak eller att jag inte duger till nånting .
Sånt kan sänka självförtroendet
får man höra tillräckligt många gånger att man e si eller så  så tror man ju på det till slut .
jag har blivit slagen pga svartsjuka fick inte umgås med vem jag ville men det bröt jag mig ur o blev starkare i mig själv efter det för jag visste att jag var värd nåt bättre .
när jag sen träffade nån som var mycket bättre så sabbade jag det o nu efteråt så ångrar jag såå mycket att jag var en sån bitch mot honom.
Idag vet jag att jag duger precis som jag är o är det nån som inte tycker det så fine  då e det ju upp till de ... jag har inte bett de umgås med mig  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0