var på seans igår

o som vanligt så var det klockrent det de sa.
jag tror att alla som var med var nog ganska nöjda med det de fick till sig.
Det e riktigt faschinerande egentligen  att man kan prata med andevärlden men jag e ju absolut övertygad om att det går eftersom jag gör det själv så...
haha jag fick höra att jag e velig o det stämmer väldigt bra just nu för jag har inte en aning om vad jag vill men det spelar ingen roll för jag behöver inte bestämma mig idag .
Såååå skönt iallafall att vara ledig idag sen att jag jobbar 4 dagar i streck e ju mindre kul men men nån måste ju göra det oxå jag e ju långledig nästa vecka istället o då blir det ut på nya äventyr .
ha en toppendag/kväll /natt o en riktigt glad midsommar på er alla som läser denna blogg
Love and light

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad spännande med seans! Jag har aldrig varit på någon storseans, däremot har jag besökt bl.a Jörgen Gustavsson och han var väldigt duktig. Fick kontakt med både min pappa och min farmor.

2012-08-28 @ 22:45:51
URL: http://detspokar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0