hmm såg att det e nästan

ett år sen jag skrev här inne sist ... shit vad snabbt tiden går.
Som vanligt har det hänt mycket sen jag skrev,inte så mycket inom det andliga iofs men privat för min egen del .
I januari så började jag plugga igen det e tufft att studera på heltid när man e ensamstående 3barnsmamma även om jag får mycket hjälp av familj o vänner o då speciellt av en väldigt speciell person som betyder allt för barnen o mig ,vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom.
Nu vet jag iallafall att det fortfarande finns några som följer min blogg så jag får väl bli lite flitigare med att skriva lite om vad som händer runt omkring .
men nu ska jag ut i solen en stund ... see ya wherever you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0