till DIG min f.d vän

efter så här många år säger du att du inte vill vara min vän längre  för att jag sårade dig men du tänker inte på alla de gånger du har sårat mig genom att lova saker som du inte håller.
Det gör ont varje gång du säger .. jag kommer den dagen o så gör du inte det o du hör inte ens av dig pga att du sitter o spelar .
nu vill jag inte längre ha nån kärleksrelation med dig men jag vill gärna vara din vän för man suddar inte bara ut alla våra år ihop.
jag hoppas att vi en dag kan träffas o dricka kaffe som vänner o att du för som jag bad dig om i mailet som jag skickade till dig i söndags för som sagt din vän vill jag vara men inget mer längre för det funkar ju uppenbarligen inte ändå .
barnen saknar dig o väntar på att du ska komma hit ja eller 2 av de iallafall inte den äldsta för hon e inte redo att säga hejdå till dig än ...
hoppas att du hör av dig kram från din (hoppas jag) vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0